Skogens guld

Hejsan ☺️
 

Sitter med mitt goda kvällsfika ( Skagen smörgås med Vitlöks salami och Paprika på)
och passar på att sätta mig ner och skriva till dig.
Har knappt suttit ner idag känns det som! Egentligen har jag och Melissa inte gjort speciellt mycket.
Vi har knogat på här ute i trädgården och hälsat på vänner. Medans har pappan fortsatt med hall bygget!
Så fint han gör 👍
Ikväll har jag varit och plockat skogens guld med min pappa.
Det var helt SJUKT med mygg! Men vad gör man inte för att få koka sin egna Hjortronsylt?
Den obligatoriska fika pausen gör ju det hela lite mysigare också.
Kvällsol,kaffe och en kaka. Myspys!
 
 
 
 
Igår bakade jag och Melissa bullar. Hon hade sin egna deg och kavel och var så duktig så!
Noga med att strö Kanel,Strösocker och Florsocker. 
 
 
 
 
Jag testade att fylla en deg med Nutella. Bullarna var goda. ALLT blir ju liksom bra med Nutella men inte alls
lika gott som jag tänkte. Eller jag, det var Cristofer som kom med förslaget.
 
 
Deg-puss 😘


Mina bullar till vänster och Mellis bullar till höger. Söta va?  
 
Ha det så bra!
Min vardag | |
#1 - - Caroline:

Hjortron, finns inget godare!

Upp