Godis i massor!




Hej frĂ„n soffan 😏

HĂ€r sitter vi och jĂ€ser! 
Efter skidorna for jag och Evelina pÄ Ica.
2;90hg pÄ godiset och extra pris pÄ Naturgodiset ocksÄ. SÄ vi gick lös!!
Köpte en enkom pĂ„se med endast choklad. Den ska jag bara anvĂ€nda till bakning tĂ€nkte jag 👍
Nu tror jag att vi har godis för ett tag framöver 😉
Godis, Min vardag | |
#1 - - Louise i Milano:

Det dar ar hemskt att se for en utlandsvensk som inte kan fa tag pa losgodis! ;)

#2 - - Biggeros:

Detsamma hÀr i Spanien. LÀngtar otroligt efter saltlakrits÷)

#3 - - Viktoria:

Men sluta vad gott.. Jag saknar inte mycket med Sverige men GODIS!! SĂ„ gott..

#4 - - maria:

Men guud vad gott haha!!

#5 - - Josephine:

Mysigt! :)

#6 - - Marie Bergman:

Mums vad gott det ser ut =)

#7 - - JUNITJEJ:

SĂ„ gott med godis!

Upp