Varmchoklad & Limpsmörgås

 
 
 
Bilderna ovan är från dagens bak. Nu står våra cupcakes bara och väntar på att få en frosting spritsad på sig.
Jag vet inte vad det är med mig och cupcakes. Jag tycker sällan jag får till dom. Utseendemässigt funkar dom,men smaken.. Nja jag vet inte. Det är ju så roligt att pynta cupcakesen men det är aldrig något jag väljer att köpa på café eller ur fikafatet. Tycker du om att baka Cupcakes eller att äta Cupcakes?
 
 
Jag,Ida och en sovande Manne var på en kvällspromenad tidigare ikväll.
Super härligt i luften. Väl hemma igen så tog jag och Melissa oss en dusch tillsammans.
Blev så sugen på varmchoklad efter promenad och dusch, så när gumman la sig och Cristofer for på gymmet satte jag mig i soffan med detta. G o t t !
 
Imorgon är jag också ledig och då ska vi besöka Vuxen-barn på förmiddagen ( Melissa har hoppat och längtat sedan jag berättade att vi ska dit). På kvällen ska jag möta upp några tjejkompisar för vårat traditonella kvällsfika på Café Storgatan. Vi ska se företagssprinten på Storgatan också. Lär bli en hitt tror jag!
 
Nu ska jag fortsätta att se Renees brygga på 4an.
Kram på dig, min vän ☺️
| |
#1 - - Sabina:

Mysigt! :) Jag har lyckats få tag på ett toppenrecept på cupcakes och får alltid till smarrig smak! :)

#2 - - JUNITJEJ:

Vad det ser gott ut!

Upp