Sista helgen i Mars


I Fredags slutade Cristofer klockan två och jag var ledig. Så vi brassade upp till Kåbban. Vi övernattade i stugan en natt. Gjorde lite påskpynt och var ute på Lörddagen. Solen sken och vi grillade Hamburgare till lunch. Melissa och Cristofer var och lekte så jag tog min Mr Grey och läste i solen. Ahh! Vad underbart 👌
På Lördagkväll spontan kastade gubben ihop en god middag och sen åkte jag på vinkväll hos Ida. En mycket trevlig och svettig sådan. Det var klackarna i taket och allsång. Vi hann med 3 taxiturer och  2 uteställen. Vid stängning åkte den här tjejen hem, la sig och somnade med ett leende på läpparna 😂
 
Idag är jag hur pigg som helst och håller på att städa och plantera om våra planteringar här hemma.
I eftermiddag blir det efterlängtad Söndagsmiddag hos svärisarna och sen Söndagsmys med min stora älskling. Jag tänker en bra film och en massa gott 😉


Melissa klär påskriset med ägg i stugan.


Våran cooling 😎


Lunchdags!!


Min läsvy 👌


Hoppat ut ur ullunderstället och in i kavajen 👠

Nu ska jag skura! 

Ha det bäst!
Kram på dig..
Familjeliv, Min vardag, Älskade Melissa | |
#1 - - Hanna:

Där har jag lekt mycket som liten, hos min farfar :)

Svar: Var tvungen att fråga Alexander. Och nu klickade det ☺️ Vad roligt!! Det är fint läge på huset 👍
Hanna

Upp