v28.

 
Hej och god kväll ☺️
 
Sitter du bänkad framför Bachelor?
Det gör jag. Var ut på en kvällspromenad tidigare, så nu smakar mitt kvällsfika extra gott ☺️
Nu är det Cristofer som är iväg och tränar. Man får dela upp det då båda vill hinna göra något för en själv.
Imorgonkväll blir det däremot ingen promenad för mig, utan då är det kvällsfika med tjejerna som väntar.
Nu var det längesen igen! Skäms på oss.
 
Idag går jag visst in i vecka 28!! Helt sjukt ju 😱
På en månad går jag på gravidpenning. Och på två veckor är vi vid 30 sträcket.
Denna graviditet springer verkligen fram.
 
Först kom min mormor på besök efter lunch. Jag fick mig en super söt kofta och Melissa fick massa ny pärlor.
Så gulligt! När hon for klädde jag och gumman på oss och gick ut.
Vi gick upp i skogen ovanför oss och plockade mossa och kottar.
Fort var klockan middagstid och det var dags att gå in.
Idag stod en vanlig husmanskost på menyn.
Torsk med skirat smör,kokt potatis och Sparris.
Så gott!! 
Och direkt eftermiddagen ringde Jakob över oss på Sommarkaka och Chokladbollar.
Han och mamma hade bakat till hans födelsedag.
När vi skulle gå hem från dom var det alldeles mörkt. Mysigt och spännande tyckte Melissa där hon satt i vagnet och åt sitt äpple.
 
Det är så roligt och lättande att gumman äntligen börjar bli frisk på riktigt!
Äntligen ❤️
 
Har din dag varit bra?
 
 
 
 
Mat recept, Min vardag | |
#1 - - Dixi Wonderland:

Alltså maten ser helt fantastiskt ut :D

Svar: Tack ☺️
Hanna

Upp