Regn regn

 
Hejsan ☺️
 
Burr..vilket väder! Det öser ner med regn idag. Melissa var däremot glad.
-Mamma jag vill gå ut med mitt paraply!!
Lagomt till det att Noah skulle sova klädde vi på oss regnkläder och gick ut.
Gumman skuttade och hoppade i vattenpölarna och tyckte det var så kul.
Vi passade på att gå på Ica och hämta ut ett paket.
Det var skönt att komma in sen igen. Jag blev så frusen. Har tänt ljus och går omkring i min ull poncho.
 
Vad händer annars här idag?
Inte mycket alls faktiskt. Har haft igång en stek som har fått stå och puttra sedan morgonen.
Det blir mycket pysslande och lek inomhus dessa dagar.
Jag har varvat med lek,bebisgos och tvättning. Vi har poppat Thorleifs också nu Medans pappan i huset inte är hemma. Jag är ju en liten dansbandsnörd jag 😉
 
 
Knäppte ett kort på dessa två tidigare idag.
-Kram lilebloooor
 
 
 
-Kolla mamma! 
 
 
Pärlplatts bygge..
 
 
 
Juste! Har duschat av blommorna idag också. Nu är dom rena och fina!
 

Plask plask!!


Nu blir det fruktsallad framför Skrållan.
 
 
Min vardag, Älskade Melissa, Älskade Noah | |
Upp