3e ljuset

 Hej kära du..
 
I Söndags var det tredje advent. Nu går det minsann undan! Nästa Söndag tänder vi redan det sista ljuset.
Vi hade så mysig tredje advent tyckte jag. 
Vi började dagen med julkalender och go frukost.
Sen begav vi oss till kyrkan där Melissa skulle gå i lucia tåget. Noah sov och stannade hemma med farmor.
Det var ett gulligt litet luciatåg med några få tappra barn.
Vi stannade på familjegudstjänsten och gick sen över på församlingsgården. Där bjöds det på tomtegröt.
Mysigt som bara den!
 
På eftermiddagen kom några kompisar över hit och lekte med Melissa.
Sen åkte vi på Söndagsmiddagen hos svärisarna. Mycket gott bjöds det på som vanligt.
När barnen hade lagt sig så gick jag och Cristofer ner och tränade i våran nya gymvrå.
Japp, en gymvrå! Där våran fd oljepanna har varit har Cristofer hållit på att fräscha upp och nu idag är det istället ett ställe att träna på. Så smidigt!! Dock ska jag vara ärlig och säga att det 
är Cristofer som har använt det mest. Så länge vädret är bra så älskar jag mina barnvagnspromenader.
Däremot har jag blivit latare av mig, eller latare är fel. Men det finns så mycket roligare ibland.
Typ att baka, eller se något av alla bra program som går och ligga i soffan och äta glass!
Haha.. 
 
Ett bildregn från Söndagen

 
 
Frukost
 
 
 Tredjeljuset är tänt
 
 
Sötaste luciorna jag har skådat i tåget 😍
 
 
 Carina.. Rätt kvinna på rätt plats!! 👌✨
 
 
 
"5för5"
 
 
Mina killar 💞
 
Nu ska jag stryka gummans lucialinne.
Imorgon är det lucia och jag ska för första gången få komma och se min dotters luciatåg.
Jag har längtat så länge tills denna dag!
 
Kram på dig.
Familjeliv, Min vardag | |
Upp