Im back!!

Hej älskade bloggläsare! Som jag har längtat att skriva till er!
 
Bara för att jag inte har "kunnat" så har jag kommit på en massa att skriva och visa dig.
Igår hade Cristofer varit och köpt en ny kabel efter jobbet så nu funkar det igen.
 
Den senaste veckan har jag jobbat ihop några kvällstimmar. Det känns verkligen kul att komma ut och få jobba lite. Eftersom att Cristofer jobbar dagskift och jag har både dag och kväll så är det lätt att kunna pussla ihop så att jag kan gå ut lite extra då jag känner för det.
Och nu uppskattar jag att det är helg på ett annat sätt. Jag har verkligen längtat till helgen då alla är lediga tillsammans.
 
Fredag idag och en Clarys buffe väntar. Fredags traditionen med min pappa.
Sen i eftermiddag har jag och mamma planerat att baka våran årliga mjukkaka.
Mm..Längtar redan efter den nygräddade mjukkakan med smör och ost på. Magiskt gott!
 
 
För någon vecka sedan så bakade jag och Melissa Pepparkakor.
 
 
Hon tvättade upp degstansarna och använde dom till att stansa ut kakorna.
 
 
Noah roade sig med att äta majskrokar och plocka i kökslådan.
 
 
Melissas peppisar!
 
 
Jag vill ha med ädelost på 👌
 
Nu önskar jag dig en fin start på helgen.
Ta hand om dig.
 
Kram!
Min vardag | |
Upp