Klappar

God kväll på dig!
 
Barnen har lagt sig och vi sitter med extra gott kvällsfika och ser på tv.
Fick Rom av mamma tidigare idag, och då blev kvällsfikat spikat. Smörstekt toast med Rom.
Också grävde vi fram lite ost och kex som vi hade sedan tidigare..också choklad, såklart! Vet inte hur många askar vi har kvar. Kanske 6 oöppnade??
 
På juldagen gick vi igenom alla julklappar som barnen fick. En hel del med andra ord!
Det är svårt det där...Man vill ju att sina barn ska uppskatta och vara tacksam för varje paket dom får.
Men med all den mängd av paket som dom får så blir det tillslut att dom bara river upp pappret för sakens skull och sedan hugger in på nästa.
 
 
 
Här är hon Doctor mcstuffin
 
 
Tomten var som vanligt snäll mot mig och gav både Melissa och Noah en massa nya outfits.
Vilken lycka det är att få hänga upp nya plagg på galgarna.
Och bra smak har tomten 👌
 
 
 
Noahs blinkande och tjutande bil blev poppis hos många!
 
 
Nämen hjälp vad trött jag blev! 
Jag tror att jag måste gå och sova. Ögonen står i kors..
Natti natti
Min vardag, Älskade Melissa | |
Upp