Lucia från morgon till kväll

Hej på dig och glad lucia ✨
 
Vi började morgon med att slå på SVT2 och lyssna till luciasånger.
Sen öppnade Melissa sina (5!!) adventskalendrar i vanlig ordning.
Halv nio befann vi oss på förskolan där det var dags att se luciatåget. 
Det var så roligt att se och alla var så söta!
Melissa och hennes vän tog i under refrängen och där ett tag tror jag att det blev tävling om vem som skrek högst " lussebulla lussebulla". Haha!! Det var så roligt 😂😍
Direkt efter förskolan åkte vi vidare upp på vuxen-barn. Där åt vi Risgrynsgröt och tillbringade någon timme med bus och pyssel.
Väl hemma packade jag in alla mina egengjorda Daimar och frös in.
Sen började jag med middagen och slog på Lotta på Bråkmakargatan åt barnen,eller Melissa rättare sagt.
Noah han åt mest brödsmulor vid benet på mig.
Efter middagen sparkade jag iväg mig själv till gymmet. Nu är Cristofer och tränar Medans jag äter kvällsfika i soffan. Det är sen salig blandning av dillchips med dipp, morotsstavar, Daim och glögg.
Ja du hör. Blandat på allt jag var sugen på 😂
 
 
 
 
Håll utkik, för det kommer snart ett smarrigt recept.
Hej så länge!
Högtider, Min vardag | |
Upp