Middag med vänner

God kväll fina du..
 
Femte December idag och vi närmar oss många roliga och mysiga stunder.
Ikväll har vi haft vänner över på middag. Vi bjöd på lasagne, sallad och mina mjukkakor.
Så trevligt att hitta på något mitt i veckan. Annars har veckodagarna en tendens att gå på rutin, i alla fall hos oss.
Barnen har busat och haft så roligt. Tror nog att alla somnade på en gång ikväll.
 
Godis och bakverkstan fortsätter att gå varm här hemma.
Det senaste tillskottet i frysen är Saltlakritsfudge och Wienernogat.
 
 
 
I år köpte jag nya ljusstakar. Tycker verikligen om den här. Den påminner om små "liljan" ljusstakar.
 
 
Doften av hyacinter är så ljuvligt. Skulle vilja ha Hyacinter året om i huset, bara för doften.
 
 
Hos oss har granen kommit fram.
 
 
Guld och silver.. och lite rosa,lila och rött på baksidan 😏
 
Nu ska jag fortsätta att mumsa på min hemmagjorda och super goda värdinnegåva.
God natt
Kram
 
Min vardag | |
Upp