Att sitta stadigt

God morgon!
 
Tänkte mest kika in och säga hej och önska dig en bra start på veckan, vare sig det är din första semetserdag eller arbetsdag. Här ska vi strax duka fram frukosten och starta dagen. Deicker min första kaffekopp och passar på att titta in här.
Har du förresten sett den här lilla knubbisen. Jag satte han mellan mina ben i helgen och insåg ju att han sitter ju ganska stadigt! ( Men törs ändå inte lämna han) Vi har knappt haft han sittandes känns det som. Han har redan från start gillat att ligga på mage och har trott sig med det så därför blev jag så paff då jag såg hur duktig han blivit. Noah 💙 Idag är han 6mån & 2 veckor.
 
Dom där cellulit-låren villman allt gärna pussa sönder!
 
 
Sån här tur har jag inte idag. Den här bilden är från i helgen. Då köpte vi hem munkar i olika smaker från marknaden. 
 
Nä, nu ska jag rycka tag i min man här brevid mig. Nu ska frukosten fram!
Ha en bra dag.
Min vardag, Älskade Noah | |
Upp