Energi!

God kväll ☺️

Hur är det med dig? Med mig är det bara bra! Har varit på ett gruppass ikväll på K&H. Sjukt jobbigt men sjukt kul! Hade träningsvärk redan då jag gick ut från lokalen i princip. Det är en älsklings hat känsla det där med träningsvärk. Ännu värre lär det vara imorgon 👍🏻

Den här dunder smothien var extra god efter ett hårt pass! Mycket riven ingefära ska det vara. Gott och nyttigt!

Två dagar i rad har lunchen gjorts utomhus. Solen har stekt och vi mammor och barn har haft det prima! Älskar våren. Hela jag skiner upp och det bubblar av glädje,idéer och ambitioner! Solen gör oss gott.
Igår åkte vi tillbaka till Kanis efter middagen men då med pappan också.
Jag och Melissa hann med två kvällsåk Innan det blev för sent. Ett besök i kiosken och sen for vi hem.
En nöjd och trött tjej hann tom somna på vägen hem. Sötgumman.




Imorgon skippar vi Kanis (mest troligt hehe) och far på Vuxen-barn istället. 
Vädret verkar inte bli riktigt lika bra.

God natt med dig!
Kram
Min vardag | |
Upp