Fortfarande inga bilder

Hej Fina du..
 
Jag har fortfarande inte lyckats överföra bilder från usb-minnet. Jag kan verkligen bli irriterad då saker inte funkar. Det ska liksom bara funka! 
Har flera recept jag vill tipsa om men vill som sagt inte skriva ut något recept utan bild, det känns halvgjort.
 
Med oss är alllt bra! Jag vaknade tidigt som bara den imorse. Resten av familjen låg och sov (såklart).
Klockan 05:00 stod jag i morgonrock och raggsockor och hade kokat första omgången knäck. 
Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt. På förmiddagen tillbringade vi tre timmar på Vuxen-barn och sen har vi gjort bort helg-handlingen. Nu sover Noah och jag och stumpan ligger i saccon framför den sprakande elden och ser som vanligt Barnen i Bullerbyn. Förut var det Madicken som gällde men nu har hon bytt favorit film. Ett tips till tomten kanske. Astrid Lindgren filmer.
 
  Förra helgens vackra bukett är utbytt mot mässing ljusstakar och hyacinter.
Här är det jul igen.. ❤️
 
Nu ska jag njuta en stund till i saccon. Snart vaknar Noah och snart är det dags att börja med middagen.
 
Kram på dig.
Du är värdefull!
Min vardag, Växter och Grönt | |
#1 - - Lillemmish - mode - inredning :

fiina blommor =)

haft en bra torsdag?

Upp