Syskonbild

 
Tugg tugg tugg..
Har tjuvstartat med "Lördags godiset" redan.
 
Har varit hos Jenny och både klippt och färgat mig. Jag känner mig som en ny människa. Tänk vad färg och en sax kan göra. Blev så godis sugen då jag satt i frisörstolen så innan jag rullade hemåt blev det ett stopp på Ica för att köpa godis.. och givetvis lite annat också. Har nog aldrig handlat bara det som jag tänkt handla. Alltid slinker det något mer "viktigt"..eller oviktigt. Men däremot något gott 🙈.
 
På förmiddagen var vi på Vuxen-barn. Idag var det fotografering. Både Noah och Melissa har fotats. Vi lyckades fånga en syskonbild också. Blir spännande att se resultatet.
 
Men du, nu börjar Wahlgrens. Har inte tid med dig något mer.
Nu är det jag,godispåsen och tvn. Lovley!
 
 
 
 
Kolla sötnöten.
Den här munnen är jag så väldans förtjust i ❤️
Min vardag, Älskade Noah | |
#1 - - Josefine Svärd:

Men gu så stilig!

#2 - - Anonym:

Sötisen!

#3 - - Anonym:

Vacker kille

Upp