Tacogratäng

God kväll kära du ☺️
 
Idag ville Melissa hjälpa till med middagen. Det var ett tag sedan hon ville hjälpa till så jag blev glad då hon faktiskt ville idag. Vi gjorde tacogratäng och sen bjöd vi in pappa,Alex och jakob på middag. Sen mumsade vi oss Kladdkaka och vispgrädde till kaffet.
Mysigt med middagsfrämmande mitt i veckan. Och imorgon får vi ännu mera middagsfrämmande. Då kommer våra grannar över och äter. Melissa har längtat hela veckan. Då blir det fyra tjejer som springer runt och busar här.
 
 
 
Röra röra..
 
 
 
Hmm.. hur smakar créme fraiche?? Inte så gott Tyckte Melissa.
I med tacokryddan 
 
 
Skjuts in i ugnen och sen var den klar!
 
Nu ska jag plocka undan och gå och lägga mig. Konstigt nog så lyckas klockan alltid bli elva innan vi lägger oss. Och nu har Noah gjort morgon vid 05:00 varje morgon. Jäsp... Tur att snön ligger kvar över marken i alla fall. Då är det ljust ute och då går det automatiskt lättare att kliva upp.
 
God natt.
Kram!
 
Min vardag | |
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Det ser så mysigt ut när ni hjälps åt sådär :)

Upp