Fredag!!

Happy Friday!!
 
Numera sover Noah hela nätterna och jag får oavbryten sömn. Så underbart! Känns som att har många timmar att ta ikapp efter allt snuttande. När man får sova ordentligt blir man som en ny människa.
Solen skiner, huset är dammsuget och vi har hunnit med en promenad och lunch på Clarys.
 
Tjejerna skrev och på en halvtimme kommer dom till oss. Då tar vi barnen och traskar upp i skogen med picknickkorgen. Jag säger som Madicken, "Idag känner jag livet i mig". Det gör jag verkligen.
Helgen är här och jag är tacksam över alla fina människor som är omkring mig. 
Nä, nu måste jag koka kaffe och tina bullar..
 
 
Har fyllt på ljusförrådet och likaså doftsprayen. 
 
 
Swischade förbi spegeln och tyckte det var dags för en gammal hederlig selfie. Det var inte igår.
 
 
Juste vi har varit på Johannas hem&hobby och där fick Melissa några nya smycken.
Bara för att hon är så klok och duktig på att lyssna.
 
 
 Just nu Älskar hon smycken i alla former! När vi var i Rhodos ville hon lägga alla sina pengar på att köpa olika ringar. 
 
Ojoj.. nu måste jag stänga ner.
 
Trevlig Fredag på dig.
Kram!
 
Happy Friday, Min vardag | |
Upp