Äntligen ett inlägg

Herregud..jag har försökt sätta mig ner och färdigställa det här inlägget sen i Fredags.
Tiden räcker inte riktigt till. På dagarna är det fullt upp med både vardagsbestyr men också med mycket aktiviter.
Sen när barnen har lagt sig, så är det så skönt att sjunka ner i soffan och se på tv med kvällsfikat i högsta hugg.
Just nu är det paus i Hela Sverige Bakar, så jag passar på att säga hej till dig.
 
 
 
 
 
 
Bjuder på tre bilder från helgen. Vi hade middagsgäster här hos oss på Lördagen. Oh, så trevligt! Var länge sedan jag fnissade så mycket. Rättare sagt 18 månader sedan! Vi somnade inte för ens närmare halv tre. Noah slog upp sina blå 06:00. Oh Happy dag, oh Happy day!!
 
Nu måste jag fortsätta att se då dom bakar biskvier.
 
Kram!
Dukning, Min vardag, Växter och Grönt | |
#1 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

fint

#2 - - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

Mysiga bilder, låter som du haft en bra helg

Upp