världens bästa Jakob

Godmorgon..
 
Här hemma är det lugnt och stilla. Jag dricker kaffe och äter pollysnitt framför Nyhetsmorgon.
Tvättmaskinen går och snart ska jag gå upp på övervåningen och renbädda i alla sängar. Längtar redan tills ikväll då vi får krypa ner i dom rena sängarna.
 
I Söndags fyllde min lillebror år. Stora killen numera. Tonåring och allt!
Vi hade gjort en karta till presenten. Han fick blandannat göra armhävningar och stå i jägarvila under presentjaktens gång. Melissa tyckte det var roligt att gå med. Hon försa sig inte heller om vad som fanns i paketen. En massa massa gott fika bjöds det på. Mm! Hade gärna kunnat ta något av sorterna just nu. Är sjukt chokladsugen.
 
 
 
 
 
"heja taata"
 
 
Dessa två ❤️ Dom både bråkar,skrattar och myser. Som syskon!
 
 
Som sagt, en massa gott..
 
Nu ska jag renbädda.
Ha en bra dag ☺️
 
Kram
Kalas!, Min vardag | |
Upp