Halv vägs till femtio

God kväll ☺️
 
Sitter och smågråter till Sofias änglar. Åh, vad orättvist det är för många familjer.
Jag känner sorg med dom som är drabbade.
 
Igår tvättade vi inte bara upp en massa kläder från förra veckan, utan vi hade 
även främmande och firade mig lite i efterskott. Älskar att ha mycket främmande och bjuda på fika.
Att jag dessutom fick en massa fina grejer var bara ett plus. Tack igen alla ni som grattade mig på min dag. Det värmer fint i hjärtat.
Innan vi for till Rhodos hade jag fryst ner sju olika sorters fika så det var skönt att bara kunna ta fram på Söndagen. Smörgåstårtan hade jag förbeställt och Banoffee pajen svängde jag ihop dagen då vi kom hem.
 
 
 
 
Nu kom Cristofer hem från gymmet. Tror vi ska öppna Häagendazs glassen. Yummie ✨
Bilder, Min vardag | |
#1 - - Fani:

Håller med om att det programmet är så himla sorgligt, svårt att inte bli berörd utav det.
Såg ut som en jättemysig dag och vad mycket gott du bjöd på :)

#2 - - Perra:

Såååå fina bilder på dig och Noah!! 😀

Upp