Exotisk tårta

Heeej!!
 
Har du ätit någon / några semlor idag??
Det har jag, såklart. Det är ju Fettisdag. Men det är inte bara det. För det är även världens bästa Cristofers födelsedag. Som Melissa har längtat till hans kalas. I veckor har hon pratat och haft nedräkning till det. För hon vet, att när pappa har fyllt år så står hennes födelsedag på tur. 
Vi har blåst ballonger och saTT upp serpentiner, bakat och städat. Och i eftermiddag kom äntligen släkten på kalaset. Hihi. Taggad Melissa!
Noah tyckte också de var roligt med alla ballonger och gäster. Han trivs bland mycket människor med många famnar att hoppa runt mellan. Han sträcker bara ut små armarna och vill till nästa famn och nästa famn. 
Och jag tycker ju faktiakt också om kalas och fester. Det är nog jubilaren själv som inte är särskilt brydd.
Tur att vi andra familjemedlemmar kalasar till det åt honom istället 😏
 
Jag bjuder på några bilder innan jag tvättar bort sminket och kryper ner i sängen.
 
 
Jag bjöd på en tårta med egengjord Kiwicurd samt karamellmousse. Och en massa exotiska frukter och Choklad.
 
 
 
 
.. och lite annat smått och gott.
Det blev en hel del kvar! Är någon sugen på semlor och tårta så vet ni vars jag bor.
Nästa gång är det förbjudet att ha ätit middag före!
Tur det är många kommande ute-dagar, då har vi fikat klart för det.
 
 
" Hipp hipp hurra hurra för pappa"!!!!
Grattis!!
 
 
Tjuvfotade Noah Medans vi väntade på att alla skulle trilla in.. himla sötunge!
 
 
Dom där bus-ögonen 😍
 
.. Precis bus var det du sa mamma. Upp på de lilla bordet tar han sig snabbt som bara den.
 
Nä.. klockan är snart tio. Nu är den här småbarns Mamman trött.
God natt. Kram!
 
 
Familjeliv, Kalas!, Min vardag, Tårtor, Älskade Noah | |
Upp