Extra gott mellis

Godkväll ☺
 
Igår vaknade vi upp till en fantastisk himmel. Den brann i ett rosa sken.
Vi vaknade även upp till tre guldiga paket som Cristofer hade lämnat. Gullis!
Jag som hade sagt dagen innan "att visst köper vi inget till varandra imorgon? Vi ska ju och se bio".
I mitt paket låg en ny skidress!!! Hallå. Gissa om jag kände mig dum. Han fick choklad och två triss.
Nåja, han fyller snart år 😏
 
Hoppas att du hade en bra alla ❤-ans dag!
 
Idag har jag sysselsatt mig med att renbädda och ta ikapp kläder som ska tvättas och sorteras in i rätt garderober.
Skura och dammsuga samt vara ute i friska luften. Vilket väder!! Så underbart. Jag blir så lycklig av dessa ljumma vindar och solen som visar sig. Melissa önskade Scones till mellis idag så vi kastade ihop det.
Stort gilla på Sconsen 👍
Efter middagen for jag till Jenny så nu är jag nyfärgad och nyklippt. 
 
Magisk himmel..
 
Har en massa jag vill testa baka.
Vill förövrigt tipsa om dessa snacks. SÅ goda!! Det är sting i dom.
 
 
Scones-mellis 
 
 
Hjortronsylt,fikonmarmlead och Philadelfiaost. Klockren kombo!
 
 
Älsklingar!!
 
 
Nu ska jag resa mig upp från soffan och gå vidare till sängen.
Imorgon jobbar jag så imorgon är barnen hemma med Cristofer. Tänk,redan Torsdag! Snart helg 💕
 
Sköt om dig och var rädd om dig.
Kram!
Familjeliv, Min vardag, Mina tips! | |
Upp