Onsdag

Hejsan ☺
 
Tyvärr blir det glest mellan inläggen. Jag glömmer bort bloggen eller så har jag inte tid att sätta mig att skriva.
Eller tid har jag väl,men jag använder tiden till annat.
Är det bra med dig?
 
Med mig är det bra, 1 Februari och vi är ett steg närmare våren. Den är varmt välkommen!
Jag mår bra av allt solljus som har börjat titta fram under dagarna. 
 
Dagen har rullat på i en väldans fart. Melissa har tagit helg och de firade vi in med lunch på Clarys.
Kompisar har varit och fikat och träningspass har avverkats. 
Pyssel och lek har vi också hunnit med. Likaså gnäll och en massa kladd. 
 
Jag skulle bjuda på några bilder från förra helgen. Men insåg att det var typ bara mat som fanns på minneskortet.
Haha! Vi kanske åt mest förra helgen.
 
Nä,jag har nog inte så mycket mer att skriva. Utan ville bara säga att vi lever och har det bra.
 
Ta hand om dig. Du är värdefull ❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som sagt en massa mat och frukostbilder..
Min vardag, frukost | |
#1 - - Christina:

Jag har också en råsaftcentrifug, likadan tror jag :) Köpte i somras och den är ju suverän!

Upp