Träning blev glass och film

Hej och god kväll ☺
 
Idag har jag jobbat och Cristofer har varit hemma med barnen.
Det är riktigt roligt att komma tillbaka och jobba nån gång då och då. Då blir jag påmind igen hur roligt och mysigt de är att vara hemma med våra små liv. Tiden går fort och sen är det dags för förskola och jobb dagligen. Då är hemmatiden förbi.. Alltid vemodigt då man inser att den tiden är "över".
 
Jag hade tänkt träna ikväll, men vet inte vad som hände.
Cristofer kom hem med tulpaner och mitt HM paket. Och nu hamnade vi framför PS i Love you.
Jag äter glass (ovanligt???🙈) och njuter av filmen. Älskar verkligen den här filmen!!
Vad gör du ikväll?
 
Fotade dessa snyggisar igår då vi var i lekrummet.
Klädda i Pompdelux från topp till tå 😍
 
 
 
 
Noah blev så stor då han klippte sig! Plutten 💙
 
 
 
 
Melissa fick ett dockhus i julklapp och här står hon ofta om dagarna och leker.
 
 Vi längtar tills vi kan springa ut gården och plocka in våra egna svenska söta jordgubbar.
Det är sommar!
 
Nu är reklamen över så nu ska jag fortsätta att se filmen.
Kram på dig!
Min vardag, Älskade Melissa, Älskade Noah | |
Upp