Ariana grande

Go kväll!
 
Jag har märkt att många av mina inlägg lyckas bli av just Fredagkvällar.
Det är väl då jag sätter mig i soffan och tar mig tid att skriva till dig.
Ser du lets Dance?
Det gör jag och Cristofer. Barnen sover..
I eftermiddag premiärgrillade vi och oh så gott det var!
Tillbehören blev nyfriterade pommes dränkta i bea och en sallad. Också smörstekta minimajs, på melissas önskan.
Efter middagen for vi dirket på 7 års kalas. Tänk att lilla Erik är stora killen numera. Så fort tiden går.
 
 
 
 
 
Denna söta lilla goding kom Cristofer hem med i Onsdags, på självaste kvinnodagen.
Det hade jag inte alls förväntat mig. Men behövligt var det. Jag har egentligen bara SI som jag använder för tillfället och man vill ju kunna variera sina dofter så denna blev jag så glad för.
Egentligen tycker jag om parfymer som lukter kvinnligt och inte sött.
Ariana Grandes parfym luktar sött men den faller mig ändå mycket i smaken. Jag vill typ dricka upp flaskan.
Så det får bli ett litet kvällstips på parfym.
 
Nu ska jag fortsätta äta chips och se Lets dance!
Kram kram
Min vardag, Mina tips! | |
Upp