Förkylningstider..

Godmorgon..
 
Dåligt med uppdatering från mig. Det har varit förkylning hos oss hela veckan. Först Melissa och nu Noah.
Noah låg på 40 grader nu imorse. Så han är inte allt för pigg. Fast barn är ju som dom är pigga ändå, trots hög feber.
 
Så hos oss har det inte hänt speciellt mycket. Jag har hunnit med en tjejkväll på Polar också har vi försökt vara ute så mycket som barnen orkat. När man är inne med sjuklingar så ser jag ofta en massa jag vill göra.
Typ gå med trasan och gnugga alla lister och handtag som finns i hela huset.
Meeen med sjuka barn så är dom inte sugna på att mamma ska springa omkring och städa.
Man får försöka passa på att njuta av famnstunderna och släppa en del annat.
Men det är svårt tycker jag.
 
 
Melissa älskar dessa typer av pysselböcker!
Då man ska klistra,måla,dra sträck,räkna och fylla i.
 
 
Sen är ju alla (plast!!) Leksaker väldigt roliga.
Här på bilden ser du dr Melissa och patient Noah.
 
 
Dessa Tulpaner i tyg får sällan vara ifred. Noah tycker det är roligt att plocka ut och stoppa tillbaka.
Och här verkar tulpanerna fått komma med i Melissas lek också.
 
 
Lilla sjuklingen.. som har börjat klättra upp på bordet! Hjälp!!
 
Nu var visst frukosten klar. Bästa att kila iväg.
Ta hand om dig ❤
Min vardag | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Håller tummarna för att de kryar på sig fort! :)

Upp