sommar sommar

Hej på dig!
 
Hur är det med dig i sommarvärmen?
Jag njuter av varje varm dag. Jag älskar värme och är tacksam över det underbara väder vi har och förhoppningsvis får ha någon vecka till.
Det blir mycket bad (inte för mig dock, är största badkrukan) för barnen och vi har hunnit testa en hel del olika badplatser i år. Mer än vad vi brukar.
Något det också såklart blir mycket av är grillning,glass och frukt och bär.
Vårat jordgubbsland är väldigt generöst och ger oss massvis med jordgubbar. Ikväll har vi plockat in fyra lådor med gubbar. När jag for ut på en löptur möttes jag av att hela var familjen samlad i köket när jag kom hem och jordgubbsglass tillverkningen var i gång. Kul!
Den ska vi testa imorgon!
 
En hel del smothies har de också blivit. Mmmm!!
 
 
 
 
 
 
Visst är de vacker färg på min vas som jag fick av barnen i morsdags present?
 
 
Nu ska jag se Grand hotel och sen sova. Natti!
Min vardag | |
Upp