Alla <3 dag

God kväll på dig

Glad alla hjärtans dag på dig ❤️
Jag hoppas att du blivit uppvaktad på ett eller annat sätt. 

Jag vaknade tidigt som tusan. Redan innan alarmet ringde.
Jag vaknade av en dröm och sen kunde jag inte somna om, så då klev jag upp och bakade en kladdkaka till Mina fina arbetskompisar. Dom bästa som finns! Jag har på riktigt aldrig en tråkig dag på jobbet. Ingen Söndagsångest här inte! 
På morgon blev de paketöppning och lite extra mycket pussar.
Sen for alla på jobb och förskola

Efter jobbet blev vi bjudna på middag och tårta hos mamma och Alex. 
Sen ikväll blev de gympa för våran tjejgrupp 
Nu ligger vi i varsin soffa och har ätit Lindt kulor, Ben&Jerrys och Chilinötter.

Melissa ville ha hjärtan på både naglar och kläder idag.
(null)

(null)

(null)
Noah var så nöjd över sin glob med hjärtan i.

(null)


(null)
(null)
Mys!

Nu ska vi mumsa vidare.
Kram på dig ❤️
Min vardag | |
Upp