Blått är flott!

Godmorgon ☺
 
Direkt efter gympan igår åkte gumman till mormor & Alex.
Dom hade planerat in övernattning och mys. Tråkigt för oss men roligt för dom.
Så nu är jag och Noah ensamma. Frukosten är nere sedan länge och jag är sjukt chokladsugen.
Vi har en öppnad burk nutella som jag och Crostofer tjuv smakar av då och då. Du vet med en tesked, rakt i munnen. Så gott!! Hade tänkt hinna baka något av Nutellan. Innan vi har ätit upp allt. Men vad?
Allt blir ju gott med choklad i. Men det var längesen jag gjorde nutellacookies så dom var jag lite sugen på.
Men då måste jag iväg och handla.. 
 
Hmm.. 
 
 
Frukoststund..
 
 
Haha.. du skulle se Noah just nu!
Stad i ljus spelas högt ur högtalarna hemma och Noah han dansar lös kan jag lova.
Haha.. sötrumpan där 😍
 
Ha en bra dag kära du.
 
 
Min vardag, Växter och Grönt, frukost | |
Upp